5 דברים שצריך לעשות מיד עם תום ההגשות הבינלאומיות

אנחנו נכנסים כעת לתקופה של ״בין המצרים״ – סיום ההגשות למדריכי הדירוג הבינלאומיים ותחילת ההגשות למדריכי הדירוג הישראליים. באמצע – מועדי תשרי.
עם סיום ההגשות למדריכי הדירוג הבינלאומיים, יש בידנו חומר שיווקי איכותי אודות המשרד, עליו עמלנו רבות בחודשים האחרונים וחבל שלא נעשה בו שימוש, מעבר להגשה.
כיצד ננצל את המידע שנאסף בהגשות לטובת שיווק המשרד? 
ציטוטים ממדריכי הדירוג
מדריכי הדירוג הבינלאומיים התפרסמו לאחרונה ומספקים לנו ציטוטים מצוינים על המשרד, המחלקות ועל השותפים. ההמלצה היא להעתיק את כל הציטוטים המחלקתיים ולשלב אותם בחומר השיווקי, בדפי המחלקות באתר וגם במדיה החברתית. במקביל, זה הזמן לשדרג את הביוגרפיות של השותפים עם ציטוטים חדשים. בכלל, מאגר ציטוטים יהיה לכם שימושי לאורך כל השנה אז רכזו את הכל הציטוטים במסמך אחד.
עדכון האתר והחומר השיווקי 
מומלץ לרענן את התוכן באתר ואת החומר השיווקי אחת לשנה וזה מתאפשר בתקופה זו שיש לנו תוכן טוב, רלוונטי ואיכותי. החלק המקדמי של ההגשה, ה -shop window, אמור לספק לכם סיכום של פעילות המחלקה בשנה החולפת לצד חיזוקים לטיב המחלקה בפסקאות הפידבק. נצלו זאת!
הוספת התיקים והעסקאות לפיצ׳ים
מעת לעת לקוחות פוטנציאליים מבקשים שנגציג להם פיץ׳ אודות המשרד ומחלקותיו. במקום להילחץ ולנסות לאתר בחופזה עסקאות רלוונטיות, אפשר להכין מראש מסמך המאגד את כל התיקים והעסקאות הרלוונטיים, בחלוקה לתחומים או מחלקות. חוברת פיצ׳ טובה מכילה עמוד מתומצת אודות המשרד, עמוד לכל היותר על כל מחלקה ועמוד עם עסקאות ותיקים מהעת האחרונה. נצלו את הזמן כעת להכין טמפלייט של פיץ׳ לכל מחלקה. עוד תודו לנו בהמשך השנה….
קמפיין במדיה הדיגיטלית על סמך התוכן בהגשה
 ההגשות מתובלות בסופרלטיבים ומסרים שיווקיים על המשרד ועל המחלקות. תאספו את זה לכדי קמפיין מעוצב בדיגיטל. אם המסרים טובים למדרג הם טובים גם לקהל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים.
ריכוז הפניות
 הגיעה העת להקדיש קצת זמן לפיתוח עסקי חו״ל. תעברו על כל ההגשות ורכזו את התיקים/עסקאות בהם היו מעורבים משרדים בינלאומיים. תחקרו את מקור ההפניה ותרכזו במסמך אחד. ניתן לבחון כעת אם ההפניות הגיעו מהמשרד (ואז הציפייה לקבל מהמשרד אליו הפננו משהו בעתיד) או האם ההפניות הגיעו אלינו ממשרד בינלאומי (ואז מקובל להשיב הפניה). בכל מקרה, חשוב לדעת עם מי עבדנו כדי לשמור על קשר במהלך השנה, לבנות מערכת יחסים ולעודד דרך זה עבודה נוספת בעתיד.

תגובות

תגובות