10 דברים שממולץ לעשות לאחר פרסום הדירוגים הבינלאומיים ורגע לפני שמתחיל הסבב הבא

רגע לפני שמתחיל הסבב הקרוב של ההגשות למדריכי הדירוג הבינלאומיים, זה הזמן הטוב ביותר ל״נצל״ את מעט הזמן שנשאר בשביל לקדם את השיווק ואת הפיתוח העסקי במשרד.

להלן 10 דברים שממולץ לעשות לאחר פרסום הדירוגים הבינלאומיים ורגע לפני שמתחיל הסבב הבא:

1. פרופילי מחלקות – עדכון האתר וחומר שיווקי, על בסיס ה Shop Window (החלק המקדמי) של ההגשות.
2. ביוגרפיות – עדכון על בסיס הביוגרפיות שהוכנסו להגשות.
3. ציטוטים – עדכון הציטוטים באתר ובחומר השיווקי על סמך הציטוטים שהתפרסמו במהלך שנת 2018.
4. עדכון לקוחות – סיכום הדירוגים, סכימה של עסקאות והצלחות בבתי משפט, רצוי בצורה ויזואלית, ודיוור ללקוחות המשרד ולמשרדים זרים.
5. הפניות ומשרדים זרים – להוציא את שמות המשרדים עמם עבד המשרד ומוזכרים בהגשות, לצורך שמירה על קשר עמם ב-2019.
6. לקוחות ממליצים – לשמור על קשר עם הלקוחות שהיינו רוצים לרשום גם השנה כממליצים ולהעניק להם ערך מוסף, כבר מהיום, כדי שימליצו על המשרד בסבבס הקרוב.
7. דיגיטל – להוציא נתונים מרכזיים מכל הגשה ולהכין ״שק״ של פוסטים יזומים לתחילת השנה, לדוגמא: ״משרדנו ייצג בשנת 2018 בלמעלה מ-100 תובענות ייצוגיות״ או ״משרדנו היה מעורב בכ-20 עסקאות מיזוג ורכישה״. – לא כ"כ ברור מה זה שק פוסטים
8. פנים ארגוני – להכין מזכר פנימי לצוות המשפטי עם עיקרי הפעילות של כל מחלקה בשנה החולפת. במקום עבודה המוגדר כ ״Silo״ בשפת השיווק (שווה להסביר מה זה), פעילות זו מעודדת קרוס-סלינג.
9. פיתוח עסקי – שימוש בנתונים ובעיקרי הפעילות מההגשות להכנת פיץ׳ לכל מחלקה (רצוי במצגת מעוצבת השמורה כ PDF), דבר שיכול לסייע עת יגיע לקוח פוטנציאלי.
10. תכנון להגשות 2019 – זה הזמן לבצע תחקיר על הגשות 2018 (מה עבד טוב, מה פחות, נהלי העבודה, איסוף החומר וכיו״ב), אסטרטגיה להגשות 2019, הצבת מטרות ויעדים.

על מחלקת ההגשות

לחברת נישליס ליגל מרקטינג ניסיון שאין שני לו בישראל בכל הקשור להגשות למדריכי הדירוג.

אנחנו רואים את ההגשות כתהליך שנתי ולא כאירוע נקודתי. ראיה מערכתית זו מאפשרת לנו לתכנן בצורה אסטרטגית את השנה אשר תתורגם לתמיכה בעליה בדירוגים השונים.

השנה מחלקת ההגשות של משרדנו מתרחבת משמעותית וחוברת ל- RMPC, חברת יעוץ מניו יורק המתמחה בהגשות למדריכי הדירוג הבינלאומיים, ליצירת Tier One Rankings – חברה גלובאלית להגשות, בפריסה בינלאומית עם משרדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון ועם צוות נרחב של מומחים – כולם עורכים לשעבר של מדריכי הדירוג המובילים בעולם.

 

תגובות

תגובות