ב-9 בפברואר התקיים וובינר אותו ניהל ג'ונתן מור, עורך World Tax, בו הוא הגדיר והסביר את הדרישות למדריכי הדירוג השונים בכפוף לפורמטים השונים. בדומה למדריכי דירוג נוספים, ל-World Tax יש מערכת תלת שכבתית, המנתחת את הנתונים הנקלטים במערכת לצורך עיבוד וטיוב המידע הכוללת המלצות של לקוחות, משוב מקולגות, וראיות מצד משרדי עו"ד (מסמכי ההגשה). 

העורכים במדריכי הדירוג השונים מצפים ממשרדי עו"ד לצרף ראיות המצביעות על חדשנות במסגרת העשייה ותחומי ההתמחות שלהם. מדובר באתגר בפני עצמו כשזה מגיע לדיני מיסים, לאור ריבוי צווי איסור פרסום, ואופיו הדיסקרטי של התחום. לכן, הוא ממליץ להציג את מהות העבודה בעקיפין, כבר בתחילת תיאור התיק, ולהוסיף האם ובאיזו מידה היא עשויה לאתגר את הרגולציה. חשוב להדגיש מתי ומדוע עסקאות ספציפיות יוצרות תקדים, בין אם בזירה המקומית ובין אם בזירה הבינלאומית מכיוון שזה מה שהעורכים מחפשים. 

באשר להמלצות מלקוחות, הנתונים נאספים יחדיו ונבחנים במתודה האיכותנית. לדברי מור, משרדי עו"ד נוטים לבקש המלצות מלקוחות בכירים, במקום כאלו שיש להם את הידע הנדרש. המלצה ממנכ"ל היא מרשימה, עם זאת, במקרה שבו הם יכולים לדבר רק על שותף אחד או תיק בודד זה לא יעיל מבחינת העורכים במדריכי הדירוג או עבור הדירוג המשרדי, לכן, חשוב שמשרדי עו"ד יבחרו בממליצים המעורים בעבודת המשרד ומבינים את השוק, שכן הם יוכלו להסביר מה מייחד את המשרד שלכם. 

את ההגשה יש להגיש באמצעות מערכת הפורטל החדשה של Euromoney – חברת האם של מדריכי הדירוג IFLR1000, IP STARS,WORLD TAX  ועוד. 

מערכת הפורטל החדשה מייעלת את התהליך, משום שהיא מעניקה למשרדי עורכי דין את האפשרות ליצור חשבון אחד, שיסייע להם בהגשות לכל מדריכי הדירוג תחת Euromoney. כל המידע מהסבב הראשון ואילך יישמר אוטומטית בפורטל, ויקל על תקופות ההיערכות הבאות, על מנת להקל על משרדי עורכי הדין בתקופות תובעניות ועמוסות אלו. 

לצפייה בוובינר, לחצו כאן.