ימים מורכבים, מאתגרים ולעיתים נטולי תקווה וקושי עוברים עלינו, בישראל ובתפוצות. 

ללא שום שייכות לאיזה חלק של המפה הפוליטית אנחנו משתייכים, לעיתים דרך הביניים עוברת דרך יציאה מאיזור הנוחות וגבולות הגזרה המקובלים למען השקעה בהתפתחות. 

דווקא עכשיו ודווקא היום עורכי הדין חייבים לשלב פרואקטיבי של פיתוח עסקי מקומי וגלובאלי. 

המצב המורכב, מביא באופן מובן עד מאוד לביטול ביקורים רבים, משלחות ואולי אף השקעות שממתינות עד יעבור זעם. 

חדשות לבקרים אנחנו מקבלים הודעות על ביטולי משלחות גלובאליות ומשמעותיות מזירות פעילות רבות, מיותר לציין כי תשומות רבות הושקעו בכך והאכזבה מובנית עד מאוד. 

אנחנו מבקשים לזרוע תקווה ולמקד את האור לעשייה עסקית, גלובלית כי את המנגינה הזו אי אפשר (ואסור) להפסיק. 

1.     זה הזמן לתמוך בתעשייה המקומית ולרענן את הפעילות, השורות, לשמוע את כאבם ולנסות לתת מענה ממוקד ואישי על ידי יצירה של סדרת פעולות ואירועים בעלי תוכן ערכי ובעל משמעות בהתאם לאקלים העסקי הנוכחי. 

2.     לתכנן את הנסיעות הקרובות לחו"ל לכנסים, לפגישות עם משרדים זרים בתחום התמחותכם ולתת סקירות נרחבות על הפעילות של שנת 2023 ומיקוד עיקרי על התוכניות לרבעון הבא. 

3.     לבנות מיתוג אישי בעל ערך מקצועי משמעותי – השקעה בפרופיל הלינקדאין, כתיבת מאמרי תוכן מקצועיים, פרגון לקולגות, מעורבות בפעולות ולקוחות מעבר לים. 

4.     Lead By Example תוביל, תיצור, ותבנה את החוסן המשמעותי של הצוות שלך. ההון האנושי במחלקה הוא מה שיוביל אותך לנווט את הסערה החוצה וימשיך להחזיק אתכם תוך כדי סופה ביכולת לצלוח אותה החוצה. 

5.     וובינרים – נכון, הקורונה זימנה אותם לחיינו ומאז חלה ירידה דרסטית משמעותית ובצדק אך בימים מורכבים אלו, וכדי למקד את היכולת שלך להיות "out there"  זו ככל הנראה, אחת מן האופציות, הטובות ביותר בנסיבות העניין.