שירותים.

פיתוח עסקי.

פיתוח עסקי בתחום המשפטי הוא מלאכה מורכבת והמשפך השיווקי מושפע ממגוון רחב של גורמים. בארץ, התחום עוד נמצא בחיתוליו, ומרבית המשרדים, גם הגדולים, עסוקים כעת בבניית תשתית שיווק איתנה שתשרת את תהליכי הפיתוח העסקי. כגוף המוביל בארץ בתחום הפיתוח העסקי, אנחנו מביאים איתנו נקודת מבט עשירה, יצירתית ומפוכחת על התחום ושלל אתגריו. זו הסיבה שאין מתאימים מאתנו לסייע לכם להגדיל את המשרד שלכם ולפתח אותו בכיוונים חדשים ורווחיים.
בין אם מדובר בשימור לקוחות, באסטרטגיית Cross Selling או בפיתוח תחום התמחות חדש במשרד, אנו כאן כדי להתוות את האסטרטגיה, להראות את הדרך וללוות את כל הגורמים הרלוונטיים לקראת המטרות.

הפיכת ליד ללקוח

הדרך להפיכת ליד ללקוח הינה ארוכה, הפכפכה ומחייבת אסטרטגיה קפדנית. אנו נעזור לכם לגבש אסטרטגיה מובנית, להוציא את האסטרטגיה מהכוח אל הפועל, ולגייס את הלקוחות הנכונים עבורכם.

שימור לקוחות

בעולם כולו, ובישראל בפרט, יש הצפה של עורכי דין. התחרות גדלה, ואיתה עולה הקושי ביצירת נאמנות וקשרים עסקיים ארוכי טווח. התנאים האלה הופכים את השמירה על הלקוחות הקיימים לחשובה במיוחד. אנו נעזור לכם להבין מה בדיוק הלקוח רוצה, מה חשוב לו ואיך להעניק לו את תשומת הלב ואת סוג השירות הדרושים לו, על מנת שיישאר לקוח נאמן ומרוצה לאורך שנים.

קרוס-סלינג

משרדי עורכי דין, ובמיוחד הגדולים שבהם, נתקלים לא אחת באתגר ליצור סינרגיה בין המחלקות ובין הלקוחות של כל מחלקה, על מנת להגיע למקסום של שירות אופטימלי ללקוחות, ומקסום של הרווחיות של המשרד. אנו נעזור לכם לבנות תכנית לביצוע קרוס סלינג באופן מוקפד ומושכל, כדי להביא לניהול כלל ענייניהם המשפטיים של הלקוחות שלכם תחת קורת גג אחת – המשרד שלכם.

תחומי התמחות חדשים / מחלקות חדשות

פתיחת תחום התמחות חדש, או הקמת מחלקה חדשה בפירמה, דורשת בניית אסטרטגיה נכונה לשיווק ופיתוח עסקי של המחלקה, כבר מההתחלה. אנו נעזור לכם לבנות תכנית עבודה לבניית המחלקה, לפיתוחה ושיווקה, כדי שתגיעו ללקוחות הרלוונטים המתאימים בדיוק למאפייני המחלקה החדשה.

תוכן ומדיה
פיתוח עסקי בינלאומי
האקדמיה לליגל מרקטינג
הגשות ודירוגים
אסטרטגיה