שירותים.

האקדמיה לליגל מרקטינג.

סביבת העבודה הדינמית והמשתנה הפכה דינמית עוד יותר בעקבות מגפת הקורונה. הלקוחות ועסקיהם עברו שינויים, והציפיות שלהם ממשרדי עורכי דין השתנו, בהתאמה. משרדי עורכי דין מצופים להתאים את עצמם למציאות הזו כדי לא להשאר מאחור. יותר מתמיד, חשוב להצטייד ולצייד את כל הצוות המשפטי בכלים ובמיומנויות אשר יעזרו להם בתקשורת עם הלקוחות ובשיווק ובפיתוח עסקי רלוונטי וגמיש.

כחלוצים בתחום בישראל, אנחנו רואים את החשיבות בהנחלת הידע, המתודולוגיות והכלים לאנשי הליגל מרקטינג ולעורכי הדין של ההווה והמחר.

האקדמיה לליגל מרקטינג, מציעה את המענה הדרוש ומספקת מקום להכשרה, לימוד וליווי לקהלי יעד שונים בשיווק ופיתוח עסקי, לצד מגוון הכשרות, הדרכות והרצאות המיועדות למשרדי עורכי דין.

ההרצאות מועברות במגוון נושאים בעולם השיווק והפיתוח העסקי, מהמרצים המובילים בארץ ובעולם, ומשתנות בהתאם לצרכי המשרד וכמובן לאירועים ואתגרים בארץ ובעולם.

תכנית ליווי לשותפים חדשים

כל שנה, פירמות ממנות עורכי דין מובילים לשותפים. בתור שותפים, מצופה מהם,  בין היתר, ליצור לעצמם מוניטין, לפרסם מאמרים, להיות אחראים על תיקי לקוחות, לגייס לקוחות, לארגן כנסים ולפתח כישורים ומיומנויות חדשים. לשם כך אנחנו כאן.

יצרנו תכנית ליווי המותאמת במיוחד לשותפים חדשים, שמטרתה לצייד את השותפים בכל הכלים והידע הדרוש להם בעולם השיווק והפיתוח העסקי, על מנת להצעיד אותם קדימה ולתת להם את הגב הדרוש להם בדרכם החדשה.

אנו נלווה את השותפים, נחשוף בפניהם את עולם השיווק והפיתוח העסקי, נציג בפניהם אסטרטגיות שונות בתחום ואת אסטרטגיית הפירמה, נלמד אותם כיצד לפתח את המוניטין שלהם ושל המחלקה בה הם עובדים, כיצד לבצע שימור לקוחות ולגייס לקוחות חדשים ונדבר על טקטיקות שונות מעולם השיווק.

תכנית הדרכה וליווי לשותפים בכירים

שותפים רבים במשרדי עורכי דין נשאבים לעבודה השוטפת ושוכחים להרים את הראש ולעסוק בשיווק ובפיתוח עסקי, של עצמם ושל הפירמה. כמו כן, בפירמות רבות, אין שיח ושיתוף בין המחלקות, וחסר שיתוף פעולה בין השותפים, שהוא ידוע כאחד מיסודות הבסיס להצלחה והגדלת רווחי הפירמה.

מטרת התכנית היא לגרום לשותפים להרים את הראש ולעסוק, לצד העשייה המשפטית, גם בעשייה העסקית והשיווקית. התכנית הינה תכנית ליווי שנתית. בנוסף, תינתן אפשרות לליווי פרטני לשותפים.

הדרכות והרצאות פרטניות

תחום השיווק והפיתוח עסקי משתנה תדיר. כיום, חשוב מתמיד, להתעדכן בטרנדים, במגמות ובחידושים בסקטור המשפטי, בארץ ומהעולם, ולצייד את הצוות המשפטי בכלים רלוונטיים ויעלים לשיווק ולפיתוח עסקי במציאות חדשה.

אנו מציעים מגוון הרצאות, בין אם זה לישיבת שותפים, להעשרת הצוות המשפטי או ל-off-site, בנושאי שיווק ופיתוח עסקי, ממגוון מרצים מקצועיים, לרבות מרצים מומחים מחו״ל.

נושאים לדוגמא: שימור לקוחות, פיתוח עסקי בעולם החדש, טרנדים בשיווק, כתיבת תוכן, קרוס-סלינג, הגשות לדירוגים ועוד.

ליווי, הכשרה והשמה של פונקציית ליגל מרקטינג

עם ניסיון מצטבר של כ-25 שנים בליגל מרקטינג בישראל, אירופה וארה״ב, אין גורם מקצועי מאיתנו בישראל בשיווק ובפיתוח עסקי למשרדי עורכי דין. אנחנו חולקים מהידע, הניסיון והמתודות שלנו באמצעות שירות המיועד למשרדי עורכי דין שגייסו או מעוניינים לגייס איש או אשת ליגל מרקטינג וצריכים עזרה בגיוס, וכן מעוניינים להעניק לאותו בעל תפקיד את הכלים וההכשרה הראויה לפני הכניסה לתפקיד. אנו נכשיר עבורכם איש ליגל מרקטינג שיבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר בפירמה שלכם ונלווה לפי הצורך.

קורס ליגל מרקטינג

קורס חובה המיועד לעורכי דין ולאנשים המעוניינים להיכנס לעולם הליגל מרקטינג בישראל. לבוגרי הקורס הבולטים יוצע שירות של השמה בתפקידי ליגל מרקטינג.

לקבלת הסילבוס המלא ופרטים נוספים, צרו עימנו קשר.

תוכן ומדיה
פיתוח עסקי בינלאומי
אסטרטגיה
הגשות ודירוגים
פיתוח עסקי