"עורך דין יצירתי – האמנם?!"

הכותב הינו לי סונדרס, ראש מחלק תוכן אנגלית בנישליס ליגל מרקטינג.

כשאתם צריכים לייצר תוכן, האם אתם חושבים מחוץ לקופסה? השאירו את הקופסה מאחור. אל תסתכלו אפילו על הקופסה.

במקצועות שמטבעם הינם שונאי סיכון, נהוג בדרך כלל לאמץ אסטרטגיות שיווק ותקשורת מוכרות, לנקוט בפעולות בהן נוקטים משרדים יריבים ולא לסטות סטייה מה"נורמה" אך ככל ששוק עורכי-הדין, כמו שווקים אחרים, נעשה תחרותי יותר, האתגרים של בידול המותג, הבלטת החוזקות והעברת המסר שלכם הם אדירים, ואתם אולי מרגישים שהם גדולים עליכם.

להלן יפורטו 5 טיפים כיצד להפיץ את המסר שלכם בצורה מיוחדת ודרכים באמצעותן ניתן להציג תוכן מעניין יותר עבור לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים:

[1] בלוגים - בענפי תעשייה רבים הבלוגים כבר נמצאים אתנו לא מעט זמן, אך השאלה היא עד כמה אתם פעילים במגזרים העיקריים שלכם. האם אתם משתפים תובנות שלמדתם? ואם כן, האם אתם משתפים אותן במקומות הנכונים, עם הקהלים הרלוונטיים ביותר? נקודת פתיחה טובה יכולה להיות להכין לו״ז שנתי של תוכן, המציג פוסטים שלדתעכם יהיו מעניינים וחדשניים בכל חודש, שימקמו אתכם במרכז הבמה בתחום שלכם. 

[2] אינפוגרפיקה- האם אתם מודדים את תחומי הפעילות שלכם מול הסטטיסטיקות של הענף שמתפרסמות ומשתנות כל הזמן? אינפוגרפיקות שתומכות בטענות שלכם בתור "הטובים ביותר" או "המובילים" במשהו יכולים לעשות את כל ההבדל כשאתם מציגים את עצמכם ללקוח, והם דרך שימושית להגיע ללקוחות חדשים ולזכות בהם. מומלץ לעקוב אחר המגמות והפרסומים בתעשייה בתחומי הפעילות העיקריים, על מנת לעשות benchmarking של המשרד ותחומי הפעילות מול אותם מדדים.

[3] ניתוח מקרה - האם אתם יכולים לחזק את לקוחותיכם על ידי כתיבת ניתוח מקרה שעוזר לספר את הסיפור שלהם, בעבר ובהווה? הציגו לראווה את הידע שלהם, העסק, ההצלחות, סיפור הרקע, העובדים, התהליכים, ומה שעושה אותם שונים. באמצעות פעולות אלה ייתכן ותשיגו עסקים חדשים עבור לקוחותיכם, וכמובן, שתוך כדי התהליך, תצאו גם אתם מורווחים. 

[4] סרטונים ופודקסטיםעד כמה אתם והאתר שלכם מוכנים לסרטונים ופודקסטים קצרים? כולנו יודעים שאנשים קוראים פחות ופחות, ושהתחרות על מה שמגיע לעיניים שלנו שוברת שיאים. האם אתם יכולים לארגן הפקה לא יקרה שבה תבצעו תסריט בפני המצלמה כדי להגיד את מה שאתם רוצים לומר על תחום או מגזר נתון, ולקבל את אותן תוצאות כאילו השקעתם הון? האם תוכלו להשתמש בלינקים לסרטונים האלה כשתעשו מצגת מכירות ישירה ללקוח או תפנו ללקוחות ברשתות חברתיות? 

[5] לינקדאיןשליחת הודעות שיווקיות בלינקדאין לא נחשבת לשיטה מוצלחת,  האם אתם מחפשים במקומות הנכונים, בקבוצות הנכונות, ואכן ניגשים לעניין בדרך הטובה ביותר? או שמא האם ההודעות שלכם שיווקיות מדי ונעלמות לתוך חור שחור? באמצעות הכרה מעמיקה של פלטפורמת הלינקדאין, אתם יכולים לפתח דרכים ושיטות להגיע לאנשי המפתח ולקובעי ההחלטות הנכונים.

תגובות

תגובות