החגים מאחורינו ותאריך היעד להגשה באופק, דבר שלא מותיר הרבה זמן פנוי. משרדים רבים סבורים כי דחיית מועד ההגשה מתבקשת ונעשית בצורה כמעט אוטומטית, אבל חשוב להבין שיש השלכות – לעיתים מרחיקות לכת, למשרדים אשר יגישו באיחור, במיוחד כאלה שלא מדורגים או שלא מדורגים בקבוצות האיכות הגבוהות. לכן, חשוב להתחיל להערך כבר מהיום. לצורך כך אספנו מספר תובנות, מידע מועיל וטיפים אשר יסייעו לכם להגיש על הצד הטוב ביותר.
האם זה בכלל שווה את המאמץ?
התשובה היא חד משמעית – כן!
- הופעה בדירוג היא חותמת איכות.
- במקום שהמשרד יגיד כמה הוא טוב (לא תמיד הכי אמין או אובייקטיבי), יש צד שלישי שעושה שירות זה עבור המשרד.
- ההגשה וההשתתפות בדירוג הם ללא עלות.
- כלי מצוין ליחסי ציבור ושיווק לאחר פרסום הדירוג.
- מסייע למשוך עורכי דין ומתמחים למשרד.
- ריכוז מידע אודות פעילות ועסקאות של המשרד כתוצר לוואי שיכול לשמש לפעילויות נוספות כגון חומר שיווקי, אתר המשרד, מכרזים וכיו״ב.
- הדירוג זוכה לחשיפה רבה בתקשורת הישראלית.
- יש לקוחות שמסתכלים על הדירוג והוא משמש להם כוולידציה בתהליך בחירת משרדי עורכי הדין.