כולם שונאים הגשות. נקודה. בין צ'יימברס, ליגל 500, IFLR1000, Dun's 100 ועוד מדריכי דירוג שונים שצצים כמו פטריות אחרי הגשם יש בלבול שנראה כמו חור שחור ששואב זמן מהעבודה השוטפת כל כמה שבועות ואיכשהו תמיד באמצע חג! איך בריאן מצ'יימברס לא לקח בחשבון את פסח ושראש מחלקת הייטק בכלל בקאריביים? 

"לא הגשנו משהו ממש לאחרונה?" או "לא הגשנו לזה כבר?" הם משפטים שאני שומעת בכל תחילת תהליך הגשה, וגם הפייבוריט שלי – "אין לנו זמן לכתוב על מה שאנחנו עושים כי אנחנו עסוקים בלעשות את מה שאנחנו עושים ולהיות הכי טובים בזה". אני איתכם, באמת. 

אבל, איך ידעו שאתם הכי טובים אם לא תפיצו את החדשות? תכתבו על ההתקדמות של המשרד, העסקה הכי גדולה של 2021, על החדשנות, על המורכבות של המיזוג שדרש מהצוות שלכם מומחיות ומקצועיות שלא נאמר תעצומות נפש? זה מצריך חשיבה וזה לוקח זמן. זמן שצריך להקצות ולתעדף על פני משימות אחרות, תודו שאתם לא עושים את זה, אני יודעת. 

זה בסיסי – אם חשוב לנו להיכלל בדירוג אנחנו נשתף פעולה ונשקיע את הזמן הדרוש בקריאת ההגשה (כמו שאמרתי, בסיסי), נעדכן את המלל והתיקים, נשאל שאלות/נקבע פגישות עם צוות ההגשות בזמן (ולא שבוע לפני דדליין ההגשה), נרים גם דגל אדום אם צריך (HELP – אנחנו צריכים הארכה! (שלעיתים אפילו לא אפשרית)), נעבוד בצורה מסודרת, אסטרטגית וחכמה ובכך נייעל את הזמן שלנו, נכתוב הגשה טובה והיי, אולי אפילו נגיש בזמן! 

אנחנו כבר יודעים שאתם הכי טובים במה שאתם עושים. 

עכשיו תאפשרו לנו לעזור לכם להראות את זה!