גלית טסי, מנהלת מחלקת ההגשות בנישליס ליגל מרקטינג, נפגשה עם דניאל נג'וואנה-ג'וזף, העורכת הראשית החדשה של IFLR1000בלונדון במסגרת ההיערכות לשנת 2022 וחזרה עם עדכונים. הנה כל מה שחשוב לדעת על ההגשה השנה:

·       המועד להגשה הוא ה-24 בפברואר.

·       פורטל חדש להגשת הקבצים – זה אומר שלא תצטרכו להזין את שמות הממליצים ידנית יותר! הם צפויים להשיק את הפורטל החדש בשבועות הקרובים ובזמן לדד ליין ההגשה.  

·       השנה ישנה אופציה להזין את כל פרטי ההגשה (כולל ממליצים) בקובץ אקסל במקום קובץ וורד. המלצתנו היא להשתמש בקובץ וורד כמו בשנים קודמות. 

·       לאור החשיבות הגוברת בכל הקשור לשוויון, מגדר וגיוון הטופס הורחב בכדי לאפשר הוספת יוזמות בהקשר זה (עד 3). חשוב לציין כי חלק זה אינו משפיע על הדירוג הסופי.  

·       על אף שטופס ההגשה הנוכחי דומה מאוד לזה של שנה שעברה, הוא הורחב על מנת לסייע לכותב המסמך להיות ספציפי ככל הניתן וכן נוסף חלק המתייחס ל-AWARDS אך לא רלוונטי לישראל. 

·       אין תחומי התמחות חדשים השנה אך עם זאת, אנו ממליצים לקרוא שוב את הגדרות התחומים ולהזין 20 תיקים לכל תחום לכל היותר, לאחר בחינה יסודית ובחירה בתיקים המורכבים, תקדימיים, החדשניים ביותר שלכם בתחום הרלוונטי.

קטגוריות הדירוג האישי הורחבו

נוספו מספר קטגוריות חדשות, כגון market leader (במקום key partners);  highly regarded ו- expert consultant, זאת בנוסף לקטגוריות שממשיכות איתנו משנה שעברה:  rising starts partners  – לעו"ד שמונו לשותפים אחרי פברואר 2019; rising stars associates – לעו"ד העוסקים עד 15 שנים; ו-women leaders. 

מבחינת ביוגרפיות, נמסר לנו כי לינק לביוגרפיה באתר המשרד מספיקה בהחלט. 

על מנת להגדיל את סיכויי הדירוג של המועמדים לדירוג האישי, אנו ממליצים למנות לפחות 3 תיקים בהובלת/בהשתתפות עורך הדין המועמד בטופס ההגשה וכן 3 ממליצים לפחות. 

ממליצים

השנה 1000IFLR פרסמו פורמט חדש לטופס הממליצים, בחרו  ממליצים בקפידה. לקוחות אותם המשרד מלווה במשך שנתיים לפחות, זמינים, המכירים את צוות המשרד ויכולים לדבר בשבחכם. 

כדי לסייע לכם ולמשרדכם לקבל את הדירוג המגיע לכם, לי סונדרס, העורך הראשי בנישליס ליגל מרקטינג, ממליץ להיצמד למספר מצומצם של פרטים חשובים בעסקה בלבד. נסו להתמקד בחלקים המורכבים/חדשניים/בינ"ל של העסקה והסבירו אותם בבהירות ומקצועיות.